Skip to main content

Fila fali ba Kitakyshu


ohin, dia 2 november 2007 kebetulan loron matebian nian, ami fila husi tokyo ho aviun ANA airlines. Ohin dader ne hau hamlaha la halimar tamba hori kalan iha tokyo la han tamba tarde ba Dinning Room. ami check out husi IFIC iha tokyo tuku 10.00 dader too iha Haneda airport tuku mais um menus tuku 12 liu..tamba ami mai lalais liu iha terminal entao sei pasiar lai iha terminal laran. Airport ida ne ba ema local mak ja barak maibe iha mos ba taiwan no korea.. antes to iha haneda airport iha train laran colega sira hare cidade tokyo no dala ruma sira admira tamba tokyo ne Maju liu ona. ami halimar iha terminal laran to oras liu. tuku 14.00 ami check in husi gate 1 atu tama ona aviaun laran. antes atu tama ba laran ami hasae hotu osan rahun no ikat pinggang no buat nebe ho besi, colega workneh husi ethopia ema haruka hasai tiha sapatu tamba nia sapatu ne iha besi hee.e. tama tiha aviaun laran buat rua mak ahu hanoin permeiro: aviaun ai han, hau tauk tamba iha fulan 2 liu iha japaun aviaun ida ai han tiha tamba parfuzu ida iha aviaun nia liras semu sai tiha, maibe maromak tulun tamba la iha ema ida mak mate iha akcidente ida ne, maibe aviuan ne ai han motuk tiha. segundo : hau tauk aviaun monu, tamba ohin ami nia coordinator senhora Hasegawa san dehan katak oihn cuaca la diak. los duni, mais um menus 20 menit hanesan iha tokyo nia leten aviaun doko lahalimar, kalohan taka metin e ami la hare rai, ami hanesan semu iha kalohan laran deit. biasanya kuandu cuaca normal crew ga pramugari dehan ita bele hasai cinto nebe iha ita nia kadera mai ohin ne too oras ida mos sira la dehan. iha tempo balu aviaun ne doko makaas, hau gava ema pramugari sira mesmo aviaun doko makaas maibe sira ho senyum husu ami hakarak hemu saida? e hau dehan coca cola deit. pramugari sira ne brani lahalimar hau salut ba pramugari sira ne. iha aviaun laran hau smpre hanoin ema sira be servico iha aviaun laran pilot no crew e pramugari sira loron-loron sira nia servico mak menantang maut. ami iha aviaun leten mais um menus oras 2 . iha tuku 16. 00 hanesan ne aviaun comesa tun iha kyushu airport, buat hotu hau la tau matan ida e hau tau matan ba aviaun nia liras deit keta halo..he..e.e maibe maromak tulun buat hotu lao ho normal. antes atu sai husi aviaun laran pramugari cantik ida ho ramisadu hein hela ami iha hoin e nia fo ramisadu ami ida2 thanks for your services. Hotu tiha ami comesa sae bus JICA nia nebbe perpara ona atu tula ami ba JICA khyushu nia, maibe hasegawa san la hamutuk ho ami tamba nia iha careta para tula nia ba uma. SAYONARA TOKYO

Comments

Popular posts from this blog

Lospalos dan Com Beach Resort Terletak diujung timur Negara Timor Leste, perjalanan darat membutuhkan waktu 2 jam 30 menit dari Dili ke Lospalos. Kinamoko ya..itulah nama yang sering digunakan untuk menyebut orang lospalos. Kondisi wilayahnya datar seperti Suai. Sepanjang perjalan kita akan melihat hamparan sawah disekitar wilayah manatuto, bemase, laga, hingga laiwai perbatasan antara distrik Baucau dan Lospalos. Selain hamparan sawah, kita juga akan melihat secara dekat kerbau, sapi, kuda, domba, kambing berlalu lalang di persawahan dan pinggir-pinggir jalan. Selain pemandangan alam yang indah, kita juga akan melihat secara dekat kehidupan masyarakat di pedesaan. Rata-rata sistem pengelolahan sawah dan ladang masih menggunakan sistem tradisional. Kalau musim hujan tiba, sawah dan ladang akan terlihat menghijau tapi setelah musim kemarau tiba semuanya akan mengiring tak terurus. Masyarakat petani di daerah tidak diajarkan bagaimana mencari alternative usaha lain dalam menghadapi musim

CRISTO REI

Ohin hanesan opotunidade diak ida ba hau tamba ami ministerio hetan servico limpeza iha area Cristo Rei. Desde uluk kedas hau sidauk ba fatin ida ne'e. interstante tebes, tamba statu Criste rei hanesan statu nebe boot liu iha rai Timor Leste no segundo iha mundo depois Cristo Rei iha rai Brazil. Agora dadaun ema trabalhador komesa hadia fali fatin ne'e. Companha nebe mak kaer mak companha naran "Montana diak". Tuir info nebe ami rona katak iha futuru sei monta siguransa no bilhete atu tama ba fatin neba. dala ruma los karik, tamba uma ida husi main gate ou pintu masuk hari iha neba. Trabalhador sira mos komesa pinta no hadia fatin stasaun molok atu to'o iha Cristo Rei. Atu to'o iha statu Cristo rei ita sei hasoru skada barak no stasi-stasi. Sei harak ba pasiar, reza terso ou jogging diak liu hili fatin Cristo Rei. Fresco no furak. alende fresco, husi foho nian tutun ita bele hare cidade Dili, no tasi ibun nebe furak. Antes atu nia tutun, ita sei hasoru Kapela

Mehi sai realidade

Nudar ema moris sempre iha mehi los ga lae?. Hanesan mos hakerek nain iha blog ida ne'e; wainhira ba visita fatin ruma sempre fihir tun sae hodi hare objek nebe furak no interestante. Depois hare hotu tiha objek sira ne'e, perguntas boot ida sempre mosu! wainhira mak hau bele hetan buat sira ne'e?. Los duni atu hetan buat ruma laos mehi no mehi deit, ita persiza halo buat ruma atu nune'e mehi sira ne'e bele sai realidade. Situasaun mundo liu-liu iha Rai Timor Leste, oras ne'e dadaun ema hotu haka'as an atu hadia sira nia vida. Barak mak sai funcionario publiko, empresario, to'os nain, no area seluk tan, maibe ita mos labele nega katak Timor Leste agora mos hasoru problema jobless alias ema nebe la iha servico komesa aumeta ba dadaun. Governo liu husi Secretario formasaun haka'as an hodi kria fatin treinamento iha Becora no Tibar hodi nune'e bele fo treinamento no formasaun ba joven sira ne'e. Centro treinamento sira ne'e durante ne'e